نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: چهار كشتي‌گير مستعد و آينده‌دار قم در رشته فرنگي از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي تيم ملي دعوت شدند.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵ 06 November 2018

به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار کرد: فرنگی‌کارانی که در طرح سرمایه‌گذاری هیأت کشتی قم روی نخبه‌های رده‌های سنی پایه زیر نظر مربیان با دانش کشتی قم پرورش یافته‌اند اکنون در اوزان 38، 41، 75 و 100 کیلوگرم نماینده قم در اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی شاهد برگزاری اردوی جدید بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در شهرستان صحنه استان کرمانشاه هستیم، اردویی که تا هفدهم آبان زیر نظر مربیان این تیم و با حضور چهار کشتی‌گیر و یک مربی از قم جریان خواهد داشت.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: این اردو با حضور کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار اوزان 35، 38، 41، 44، 48، 52، 57، 62، 67، 75، 85 و 100 کیلوگرم تشکیل شده و حسن آهنگر، محمدحسین جوکار، محمدحسین جلالی به همراه شاهرخ میکائیلی چهار نماینده قم در این اردو محسوب می‌شوند.

وی یاد آور شد: در وزن 38 کیلوگرم این اردو حسن آهنگر از قم با میلاد والی‌زاده از مازندران، مهدی غلام‌پور از هیأت فارس و هادی سعادتی از تهران رقابت می‌کند، در حالی که محمدحسین جوکار در وزن 41 کیلوگرم رقبایی همچون ابوالفضل احمدی از خراسان‌رضوی، محمدامین روشنی از خراسان‌شمالی، محمد حاجیوندفتحی از خوزستان و ابوالفضل میرشکار از سیستان و بلوچستان را در کنار خود دارد.

رضایی بیان کرد: در وزن 75 کیلوگرم این اردو محمدحسین جلالی از هیأت کشتی قم به اتفاق احمد صلح‌دوست از فارس، محمد خلیلی از خراسان رضوی، آرمین صالح از اردبیل و شایان حبیب زارع از خوزستان تمرین می‌کند و شاهرخ میکائیلی در وزن 100 کیلوگرم در کنار محمدعلی محمودی از تهران، امیرحسین باقری از لرستان و شایان طهماسبی از خوزستان زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار