معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: با تلاش‌های مسئولان مربوطه امروزه دیگر هیچ کمبودی درزمینهٔ تأمین لاستیک در استان قم نداریم.
کد خبر: ۶۷۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید بررسی‌های لازم انجام شود تا بدانیم دلیل بالا رفتن محصولات لبنی گران‌فروشی یا گرانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به ضرورت همکاری بخش خصوصی با نهادهای دولتی افزود: اعداد و ارقامی که کارخانه‌های محصولات لبنی در رابطه باقیمت تمام‌شده به ما ارائه می‌دهند قابل‌اعتماد نیست.

وی گفت: مردم از ما مسئولان برای کنترل قیمت‌ها و کارشکنی‌های مربوط به آن انتظارات جدی دارند هرچند تنها برخی از این عوامل گرانی در حوزه عملکرد مسئولان استانی بوده و بخش دیگری از آن مربوط به مسائل کلان و کشوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را برای کنترل قیمت‌ها انجام داده و عملکرد خود را تنها مختص ساعات اداری نمی‌کنند.

غضنفری ابراز کرد: از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تشکر می‌کنم که برای تأمین نیازمندی لاستیک استان قم تلاش‌های زیادی انجام داد که درنتیجه آن امروز دیگر هیچ کمبودی در زمینهٔ تأمین لاستیک استان قم نداریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار