رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به آخرین وضعیت ورود واحد تولید خودرو در قم گفت: مشکلاتی که امروزه در زمینه روابط بین‌المللی برای کشور ما ایجادشده که ورود واحد تولید خودرو در استان قم را با اختلالاتی روبه‌رو کرده است.
کد خبر: ۶۷۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 11 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی اظهار داشت: با وجود اینکه اعطای اعتبار کمک به تولید و اشتغال در استان قم مقداری دیر و در شهریورماه امسال شروع شد اما تاکنون حدود 110 میلیارد تومان تسهیلات برای این امر اختصاص و اعطا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه هدف‌گذاری ما در اعطای تسهیلات برای کمک به بخش تولید در استان قم 900 میلیارد تومان است افزود: در پنج ماه آینده ادامه تسهیلاتی که به بخش تولید تخصیص‌یافته اعطا می‌شود.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون تلاش زیادی برای رونق واحدهای تولیدی انجام‌شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در هفت ماه گذشته حدود 110 واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده که حاصل آن ایجاد 2 هزار و 500 شغل بوده است.

سیجانی به تشریح آخرین وضعیت ورود واحد تولید خودرو در قم پرداخت و تصریح کرد: مشکلاتی که امروزه در زمینه روابط بین‌المللی برای کشور ما ایجادشده که ورود واحد تولید خودرو در استان قم را با اختلالاتی روبرو کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه قم در زمینه تولید موتورسیکلت وضعیت بسیار مطلوبی دارد خاطرنشان کرد: از برنامه‌ریزی‌های استان و سیاست‌های دولت برای جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و همچنین جایگزینی بنزین این بوده که خط تولید موتورسیکلت برقی راه‌اندازی شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار