رئیس انجمن بتن استان قم:
رئیس انجمن بتن استان قم گفت: اکنون قیمت فروش بتن در استان قم 25 درصد کمتر از استان‌های مجاور است و این روند نمی‌تواند ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ 11 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، مجید بصیری نیا در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم با اشاره به اشتغالزایی صنایع بتن استان قم اظهار کرد: در این صنایع بیش از 800 نفر شاغل هستند و قاچاق سوختی توسط این صنایع صورت نمی‌گیرد، اساسا امکان این کار وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید یک جایگاه سوخت برای خودروهای صنایع همگن بتن استان قم ایجاد شود، نبود این جایگاه مخصوص هزینه زیادی را به این صنایع تحمیل کرده است.

رئیس انجمن بتن استان قم افزود: امکان ایجاد سیستم تخصیص گازوئیل به خودروهای کارخانه‌های بتن وجود دارد تا زمینه نظارت بر مصرف سوخت این خودروها مهیا باشد.

بصیری نیا با اشاره به قیمت بتن در استان قم اظهار کرد: دو سال پیگیر افزایش قیمت بتن برای استان قم هستیم، اما این مساله به کارگروه تنظیم بازار ارجاع داده شد، در حالی که این ستاد برای کالاهای اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون قیمت فروش بتن در استان قم 25 درصد کمتر از استان‌های مجاور است و بتن در استان به قیمت سال 93 در حال فروش است و این روند نمی‌تواند ادامه داشته باشد، اگر واحد تولید بتن در استان قم کار می‌کند، برای حفظ اشتغال است، باید قیمت بتن در استان افزایش پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار