توسط شهرداری قم انجام شد؛
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از آماده‌سازی ۱۰ پارکینگ برای توقف موتور سیکلت‌ها در محدوده حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 11 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، علی نیک با اشاره به اعمال ممنوعیت در پارک موتور سیکلت در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برخورد و توقیف موتورسیکلت‌هایی که خارج از پارکینگ‌های عمومی پارک می‌کنند، اظهار کرد: ۱۰ مجموعه پارکینگ در محدوده حرم مطهر مشخص شده تا موتورسیکلت‌سواران به این مراکز مراجعه کرده و موتورسیکلت خود را پارک کنند.

وی با اشاره به لیست پارکینگ‌های عمومی اطراف حرم مطهر گفت: انتهای پارکینگ شرقی مقابل صحن فاطمی، چهار راه بازار ابتدای کوی وحدت، پل علیخانی روبروی مسجد امام حسن، خیابان ارم کوی آب انبار سید عرب، خیابان نوزده دی جنب فروشگاه اتکا، پارکینگ شمالی، تقاطع انقلاب و عمار یاسر، خیابان ۱۹ دی جنب مخابرات، پارکینگ زیرصحن جوادالائمه، پارکینگ میدان روح الله و پارکینگ جنب پاساژ زمزم برای پارک موتورسیکلت‌ها مشخص شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت نیاز به تردد با موتور در هسته مرکزی شهر جهت پارک موتور سیکلت خود از مکان‌های تعبیه شده استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار