رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: دو كشتي‌گير ملي‌پوش قم امروز در پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني اميدهاي جهان برابر حريفان خود به روي تشك مي‌روند.
کد خبر: ۶۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، محسن وزیری، اظهار کرد: مسابقات 2018 کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از روز گذشته در شهر بخارست رومانی آغاز شده و دو کشتی‌گیر ملی‌پوش قم یعنی مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: مسابقات در 10 وزن برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قم در روز دوم این پیکارها، امروز در اوزان 82 و 97 کیلوگرم برای کسب مدال با حریفان خود روبه‌رو می‌شوند، در حالی که ابراهیمی فرنگی‌کار وزن 82 کیلوگرم و حیدری کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم محسوب می‌شوند.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه حریفان کشتی‌گیران کشورمان در پنج وزن دوم مشخص شده‌اند، بیان کرد: امروز رقابت‌های اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به انجام می‌رسد و مجموعا بیش از 120 کشتی گیر برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 82 کیلوگرم این پیکارها مجموعا 25 کشتی‌گیر حضور دارند و مهدی ابراهیمی ملی‌پوش با انگیزه و با تجربه کشتی قم در دور نخست برابر داوید لوسونزی از مجارستان به میدان می‌رود که در صورت برتری در این دیدار، کشتی دوم خود را با برنده مبارزه روسیان درمانسکی از بلغارستان و برهان آکبوداک از ترکیه انجام می‌دهد.

وزیری عنوان کرد: در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری دیگر ملی‌پوش کشتی فرنگی قم در دور نخست استراحت می‌کند و در نخستین مسابقه خود از دور دوم با مجیا کاستلو از هندوراس روبه‌رو خواهد شد، چنانچه حیدری در این کشتی پیروز شود، در مرحله سوم به مصاف برنده یوتا نارا از ژاپن و دیپانشو از هند خواهد رفت.

وی در پایان اظهار کرد: مهدی ابراهیمی سال گذشته نیز در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان در پاریس فرانسه به میدان رفت اما موفق به کسب مدال نشد، ضمن اینکه علی‌اکبر حیدری امسال عضو تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بود که به مدال نرسید اما امیدواریم هر دو کشتی‌گیر از این میدان با دست پر خارج شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار