سومین گردهمایی دفاتر نمایندگی دیده‌بان شفایت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قم آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 14 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، سومین گردهمایی دفاتر نمایندگی دیده‌بان شفافیت و عدالت استان‌ها صبح امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌ رئیسه مجلس و نمایندگان استانی سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت پروژهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

در این همایش عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفع فساد و رسیدن به هدف عالی شفافیت از اهداف مهم و اساسی این سازمان کاملاً مردمی در کشور است.

احمد امیرآبادی فراهانی افزود: سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت دارای هیچ‌گونه درآمد دولتی و سازمانی نبوده و فعالیت‌های این نهاد مردمی صرفاً با کمک‌های اعضای آن اداره می‌شود، ازآنجایی‌که این سازمان درصدد شفافیت و رفع فساد در کشور بوده نوعاً امکان استفاده از کمک‌های مالی نهادها و سازمان‌های مختلف را ندارد.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان شفافیت و عدالت در پی رسیدن به آرمان‌های عالی انقلاب است بوده و به همین خاطر نیز سعی می‌کند بدون اینکه وابسته به هرگونه نهاد یا سازمانی باشد اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب را به‌پیش ببرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار