آیت الله صافی گلپایگانی:
یکی از مراجع تقلید گفت: امروز همگان وظیفه داریم كه خصوصیات جامعه مهدوی را به جهان معرّفی کنیم كه جهانِ تشنه عدل و مواسات و خسته از ظلم و جنایات، خود را برای روز رهایی آماده كند و منتظر وعده الهی برای برپایی حكومت واحده عدالت باشد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ 18 November 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در پیامی به همایش گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد،

در پیام این مرجع تقلید ضمن تبریک نهم ربیع‌الاول آمده است: از وظایف بسیار مهم در عصر غیبت، شکر این نعمت عُظمی است که هر چه بیشتر و گسترده‌تر بروز داشته باشد، آثار مفید و برکات آن بیشتر است و نشان از زنده‌بودن جامعه مهدوی دارد.

از مظاهر درخشان شُکر این نعمت، یاد حجت خدا در ایام متبرک و روزها و زمان‌های منسوب به آن حضرت و گرامی‌داشت این روزها و شب‌ها، به دعا و عبادت، اصلاح امور و شئون دینی، تجدید عهد و بازگشت به خدا و مخصوصاً دعا برای تعجیل فرج و ظهور آن حضرت است که افضل اعمال می‌باشد.

در این پیام تصریح شده است: امروز همگان وظیفه داریم که خصوصیات جامعه مهدوی را به جهان معرّفی کنیم که جهانِ تشنه عدل و مواسات و خسته از ظلم و جنایات، خود را برای روز رهایی آماده کند و منتظر وعده الهی برای برپایی حکومت واحده عدالت باشد که «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرَاهُ قَرِیباً».

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار