با حضور سرپرست استانداری قم؛
مراسم تجلیل از «محمد محمدنژاد» مدال آور آسیایی بسکتبال با ویلچر قم با حضور سرپرست استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 20 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از محمد محمدنژاد مدال آور بسکتبال با ویلچر استان قم در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا با حضور سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و ورزشکاران برگزار شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه به همت باشگاه ایثار قم، نماینده استان قم در لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در هتل پاسارگاد قم برگزار شد محمد محمد نژاد به پاس قهرمانی و کسب مدال طلا در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا مورد قدردانی قرار گرفت.

سرپرست استانداری قم در این نشست صمیمی با تقدیر از مدال با ارزش محمد محمد نژاد و سایر ورزشکاران قمی حاضر در رویدادهای معتبر ورزشی آسیا و جهان، توسعه ورزش قهرمانی را سبب الگوسازی برای قشر جوان جامعه و ابزاری برای نشاط اجتماعی عنوان کرد.

سید محمدرضا هاشمی با تأکید بر این که ورزشکاران مدال آور باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند تا انگیزه‌های آن‌ها برای تلاش بیشتر و باقی ماندن در اوج تقویت شود، موفقیت محمدنژاد را در کسب مدال پارا آسیایی جاکارتا مایه افتخار ورزش قم دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز طی اظهاراتی از نگاه ویژه به قهرمانان ورزشی قم در میادین آسیایی و جهانی سخن گفت و تاکید کرد متولی ورزش قم تلاش می‌کند امکانات و پشتیبانی‌های لازم را از ورزشکاران دارای شانس حضور و مدال در بازی‌های آسیایی، پارا آسیایی و جهانی انجام دهد.

حسن عابدی، موفقیت محمد محمدنژاد را بخشی از توانمندی‌های ورزش استان قم ارزیابی کرد و گفت: ورزش استان قم با همدلی و عزم جدی نزد تمامی اعضای خانواده خود می‌تواند مدال‌های خوشرنگی به دست بیاورد و جایگاه ورزش در استان قم در حال تقویت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار