نماينده قم در فصل 98 – 1397 رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در شرايطي نامناسب چهارمين بار سرمربي خود را تغيير داد آن هم در شرایطی که اوضاع مالی نماینده فوتسال قم در لیگ برتر بسیار وخیم است.
کد خبر: ۶۸۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 20 November 2018

به گزارش تابناک قم، نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم‌ها در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل رفت و برگشت مسابقه می‌دهند و سرانجام دو تیم مجوز صعود به بیست و یکمین دوره لیگ برتر ایران در سال 1398 را کسب می‌کنند.

در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم الماس شهر به نمایندگی از قم به میدان رفته، تیمی که هم اکنون در جدول رده‌بندی گروه نخست بازی‌ها اوضاع و احوال چندان مساعدی ندارد و چه بسا با تداوم کسب نتایج ضعیف خود، سهمیه فوتسال قم در لیگ دسته اول را به دسته دوم بفرستد.

قعرنشینی الماس قم با یک برد، 2 تساوی و 5 باخت

این تیم در بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی فصل جاری لیگ، تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده، دو بار مساوی کرده و در سایر بازی‌ها برابر حریفان خود تن به شکست داده تا با چهار امتیاز در رتبه هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست جای گرفته و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر باشد.

این تیم تنها پیروزی خود را در نیم‌فصل نخست مسابقات این دوره با هدایت سیدوحید غیاثی در میهمانی تیم رده نهم جدول گروه نخست یعنی صدرای شیراز کسب کرده و دو بار نیز در بازی‌های خانگی با تیم‌های شهرداری رشت و هپلکس رضوی مشهد به نتیجه تساوی دست یافته است.

4 تغییر در راس کادر فنی تیم الماس شهر قم

اما اتفاق عجیب‌تر از نتایج ضعیف تیم فوتسال الماس شهر قم، عدم مدیریت صحیح در این تیم باشگاهی است که منجر به چهار تغییر متوالی در راس کادر فنی این تیم شده تا در کنار مشکلات و محدودیت‌های مالی، خبرهای ناخوشایندی از این تیم به گوش برسد و امید قمی‌ها را نسبت به بازگشت به لیگ برتر کمرنگ‌تر از گذشته کند.

قاسمی سرمربی جدید نماینده فوتسال قم

نماینده فوتسال قم با تصمیم مدیریت خود برای چهارمین بار در این فصل یک مربی جدید معرفی کرد، تغییری که با رفتن سیدوحید غیاثی از این تیم و آمدن محمد قاسمی مربی جوان فوتسال قم به جای وی رقم خورده تا قاسمی در دو برگشت بازی‌ها برای نجات نماینده قم کاری کند.

رفت و آمدهای غیاثی به دلیل مشکلات مالی

نکته جالب توجه و البته قابل تامل این است که سیدوحید غیاثی در دوران آماده‌سازی تیم الماس شهر قم پیش از شروع بازی‌های فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال ایران مسوولیت هدایت الماس را بر عهده گرفت اما وقتی شرایط این تیم را از نظر مالی مناسب ندید خیلی زود این مسوولیت را واگذار کرد و از هدایت نماینده قم کنار رفت.

وفایی سرمربی اخراجی الماس شهر

با این اتفاق مسوولان تیم فوتسال الماس شهر قم تصمیم به معرفی بازیکن اسبق ارم‌کیش قم و همبازی سابق غیاثی یعنی بهرام وفایی به عنوان سرمربی رسمی تیم خود در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور گرفتند و بدین‌ترتیب الماس شهر با هدایت وفایی وارد بازی‌ها شد.

اما هنوز چهار هفته از شروع بازی‌ها نگذشته بود که نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم الماس شهر قم منجر به تصمیم جدید مدیریت تیم برای ایجاد یک تغییر دیگر در کادر فنی این تیم شد، در این شرایط بار دیگر سیدوحید غیاثی به راس کادر فنی آمد و وفایی از این تیم اخراج شد.

تنها پیروزی قمی‌ها مقابل همسایه قعرنشین

شروع کار تیم فوتسال الماس شهر قم با بازگشت سیدوحید غیاثی بسیار خوب بود، زیرا آنها در میهمانی تیم آخر جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران یعنی تیم صدرای شیراز به برتری سه بر دو رسیدند تا نخستین پیروزی خود در این دوره را کسب کنند.

اما از آن هفته به بعد شرایط به روند گذشته بازگشت و تیم فوتسال الماس شهر قم بار دیگر روی نوار ناکامی گام برداشت، هر هفته باخت و حتی توان گرفتن یک تساوی در قم یا خانه حریفان را نداشت تا اینکه بازی‌ها به نیم‌فصل رسید و به یکباره سیدوحید غیاثی تصمیم به جدایی گرفت تا برای دومین بار الماس را رها کند.

وضعیت مبهم الماس شهر قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل

در شرایطی که هم اکنون بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌برد و تیم‌ها هم مشغول آماده‌سازی خود و هم در صدد جذب مهره‌های مد نظر هستند، اما تیم الماس شهر قم وضعیت مبهمی دارد و قمی‌ها بیش از گذشته نگران آینده این تیم هستند زیرا از نماینده قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل خبری نیست.

تجربه سرمربی جدید الماس در لیگ برتر فوتسال

در این شرایط مدیریت تیم فوتسال الماس شهر قم یک مربی جدید به نام محمد قاسمی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، کسی که سال گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در کادر فنی تیم هیات فوتبال قم بود اما آن تیم با نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرد.

قاسمی یکی از مربیان جوان و آینده‌دار فوتسال قم به شمار می‌رود، اما قمی‌ها امیدوارند قاسمی با انگیزه‌های بالایی که برای پیشرفت دارد این تیم را که با مشکلات مالی عدیده مواجه است در دور برگشت بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسالی ایران از خطر سقوط دور کند.

بی‌پولی نماینده فوتسال قم در لیگ دسته اول

یکی از مهمترین مشکلات تیم فوتسال الماس شهر قم این است که این تیم از نظر مالی وضع چندان خوبی ندارد و مدیریت این تیم نیز نتوانسته آورده مالی چشمگیری داشته باشد، به همین دلیل بازیکنان با کیفیتی جذب نشده‌اند و به غیر از چند مهره با تجربه که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، سایر نفرات با آنها هماهنگ و از نظر فنی برابر نیستند.

به همین دلیل نماینده فوتسال قم با مشکلات زیادی دست به گریبان است و محمد قاسمی به خوبی می‌داند که باید از نظر مهره به فکر باشد و تا فرصت هست در نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتسال ایران تیمش را تقویت کند تا آنگاه به فکر بازگشت و جدایی از انتهای جدول باشد.

غیاثی: تیم الماس توپ، لباس و تغذیه ندارد

خبرنگار فارس برای در جریان قرار گرفتن موضوع جدایی سیدوحید غیاثی از تیم فوتسال الماس شهر قم به سراغ وی رفت و غیاثی در این باره اظهار کرد: تا مدتی که در تیم حضور داشتم هر کار کردم تا تیم از این شرایط خارج شود ولی تیم از زمانی که شکل گرفته کمبودهای زیادی دارد و باید اعتراف کنم که در حد یک تیم معمولی و محلی بسته شد و وضعیت اصلا خوبی ندارد.

وی تصریح کرد: حتی این تیم توپ، لباس و تغذیه در زمان تمرین ندارد، به غیر از چند نفر سایر بازیکنان کیفیت لیگ دسته اول فوتسال ایران را ندارند، بازیکن موقع تمرین نمی‌آید و می‌گوید وقتی قرارداد بستم گفته بودم که هر زمان بتوانم تمرین می‌آیم و از من انتظار بیشتری نداشته باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار