مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از سال‌های گذشته ظرفیت کم‌نظیر خلخال در توسعه ورزش نادیده گرفته شده است.
کد خبر: ۶۸۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 20 November 2018
ظرفیت خلخال در توسعه ورزش نادیده گرفته شده است

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست با مسئولان ورزشی شهرستان خلخال تصریح کرد: در پی کاهش اعتبارات ملی و استانی با رایزنی نهایی که با فرمانداران انجام پذیرفت، با تکمیل یک پروژه‌ بزرگ عمرانی و ورزشی بر اساس نیازمندی‌های مناطق مختلف موافقت به عمل آمد.

وی افزود: منابع دولت برای پرداخت به امور مختلف عمرانی و برطرفسازی نیازمندی‌های ورزشی محدود بوده و در پیشبرد امور نباید تنها به چنین منابع محدودی دل بست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در تمامی مناطق و استان‌های مختلف در اولویت قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت بخش‌های خصوصی به شکل مطلوبی بهره‌مند شد.

آقاخانی به مشکلات و کمبودهای موجود در ورزش خلخال اشاره کرد و توضیح داد: در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان به هیئت‌های ورزشی منطقه تخصیص شده و در تلاش خواهیم بود تا در چهار ماهه پایانی سال مبلغ ۲۰ میلیون تومان دیگر به شهرستان خلخال اختصاص یابد.

وی یادآور شد: برخورداری از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان خلخال به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و از تمامی مسئولان  ورزشی و مربیان و فعالان این عرصه تقاضامندیم تا با افزایش تلاش‌های خود زمینه جذب بیشتر مردم به سمت و سوی ورزش را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: نقد سازنده نشانگر مسیر بوده و مسئولان ورزشی استان باید با آغوش باز از هرگونه انتقادی که زمینه برطرف‌سازی مشکلات و کمبودهای موجود را فراهم کند، اسقبال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار