جانشین فرمانده انتظامی قم خبر داد
جانشین فرمانده انتظامي استان از دستگيري 10 تن از دلالان غيرمجاز ارز در استان خبر داد. از این افراد در مجموع 400 دلار، 642 هزار دینار و 22 میلیون و 322 هزار تومان کشف شده است. متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 26 November 2018

به گزارش تابناک قم، صیاد درویشی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با دلالان غیرمجاز ارز، مأموران پلیس امنیت عمومی استان و همچنین مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم با هماهنگی مقام قضایی ضمن حضور در میدان آستانه، بازارچه شیخان، گذرخان و خیابان چهارمردان، 10 نفر از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیسی آگاهی استان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: از این افراد در مجموع 400 دلار، 642 هزار دینار و 22 میلیون و 322 هزار تومان کشف شده است.

وی بیان کرد: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در یک کارگاه 20 متری

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف یک محموله ماشین ظرف شویی و جاروبرقی قاچاق به ارزش حدود 2 میلیارد ریال در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتری 22 پردیسان، محل نگهداری کالای قاچاق در یک کارگاه 20 متری در قم کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران، 43 دستگاه ماشین ظرف شویی و 4 دستگاه جاروبرقی کشف شده است.

جعفریان، ارزش ریالی اقلام قاچاق را توسط کارشناسان حدود 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد.

وی تاکید کرد: پلیس همواره با تمامی مصادیق تهدید کننده اقتصادی داخلی مقابله می کند تا بارقه امید در دل تولید کنندگان جامعه به وجود آمده و روز به روز شاهد رشد اقتصاد داخلی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار