فاجعه در ورزش قم
مالک مجموعه سوهان محمدسیما با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان انصراف مجموعه خود از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد. نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تا پیش از این با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کرد و حالا بدون حامی مالی وضعیت بسیار خطرناکی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶ 27 November 2018

به گزارش تابناک قم، استان قم سالهاست در این رشته ادعای سبک داشته و خود را مهد فوتسال کشور نامیده اما تاکنون مقام قهرمانی در لیگ برتر کسب نکرده است که این مسئله جای بررسی دارد.

فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ رشته فوتسال قم، دو نماینده از استان در لیگ برتر حاضر بودند اما یکی از آن‌ها به بدترین شکل ممکن سقوط کرد تا نشان دهد ما آن‌چنان‌که می‌گوییم پتانسیل لیگ برتر را نداریم.

در نگاه بسیاری از کارشناسان فوتسال قم تنها می‌تواند تک‌ستاره‌هایی همچون اصغر حسن‌زاده را تربیت کند و در زمینه تیم داری تخصص چندانی ندارد چراکه پس از 19 سال تیم داری در لیگ برتر همچنان درگیر مشکلات ساده‌ای است.

در شرایطی که تنها نماینده باقی‌مانده فوتسال قم در لیگ برتر این روزها نیز حال‌وروز خوشی ندارد، هیچ‌یک از مسئولان پیگیر وضعیت گل سرسبد ورزش‌های توپی قم نیست و بیماری این رشته برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

تیمی که در حرفه‌ای‌ترین سطح کشور بازی می‌کند،تمرینات نیم‌فصل دوم خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کرد و در دو هفته گذشته دوشکست متوالی را پذیرفته تا شرایطش بیش‌ازپیش بحرانی ترشود.

رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره وضعیت تیم سوهان محمد سیما اظهار داشت: بازیکنان ما تنها 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و مقداری مشکلات درون تیمی وجود دارد.

وی افزود: علت مشکلات اصلی تیم، مالی است، چراکه به علت شرایط اقتصادی موجود اسپانسر تیم قادر به همراهی ما نیست.

این در حالی است که، مالک مجموعه سوهان محمدسیما با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان انصراف مجموعه خود از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد. مشکلات اقتصادی علت کناره گیری عنوان شده است.

درحالی‌که این تیم در دور رفت رتبه چهارم جدول را کسب کرد و جز مدعیان اصلی رتبه‌های بالای جدول بود امروز رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تا پیش از این با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کرد و حالا بدون حامی مالی وضعیت بسیار خطرناکی خواهد داشت.

اندکی توجه می‌تواند گره کور این مشکل را رفع کند و تا فرصت باقی است به جمع مدعیان بازگردد اما ای‌کاش فریادرسی وجود داشت و مرهمی بر زخم این رشته می‌شد تا ماجرا تلخ صبا تکرار نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار