متهم دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد. متهمان از طریق جعل حواله و سندهای ملکی مجعول حدود 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند. همچنین با تلاش ماموران این استان، 16 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۶۸۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 27 November 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ کلاه‌بردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمان از طریق جعل حواله و سندهای ملکی مجعول حدود ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با توجه به وقوع یک کلاهبرداری ملکی در قم و طرح شکایت مالباخته در پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به برآورد ارزش 50 میلیاردی این کلاهبرداری توسط کارشناسان، گفت: در ادامه با انجام اقدامات لازم مأموران مخفیگاه این 2نفر شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی استان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف چندین حواله‌های جعلی از مخفیگاه افراد مذکور، افزود: سرانجام متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کردند ابتدا با جعل حواله و سپس با استفاده از سندهای مجعول اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف 16 هزار نخ سیگار قاچاق در قم

وی همچنین اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور قم-تهران یک دستگاه خودرو سمند را متوقف کردند.

کرمی گفت: در ادامه با توجه به اظهارات ضدونقیض راننده،خودرو مذکور با هماهنگی مقام قضائی جهت بازرسی به یگان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت:نهایتاً طی بازرسی صورت گرفته 16 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 640 پاکت تنباکو قاچاق کشف و متهم نیز تحویل مرجع قضائی استان شد.

کرمی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق به‌صورت یک مأموریت ویژه در سال جاری در دستور کار پلیس قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: همواره شاهد توفیقات بیشتری در این حوزه باشیم.

دستگیری سارق تابلوهای اداره راه و ترابری استان قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری سارق تابلوهای اداره راه و ترابری استان خبر داد و گفت: متهم به 14 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کهک حین گشت زنی در سطح حوزه اسحفاظی، راننده یک دستگاه خودرو پراید را در کنار جاده و در حال دستکاری تابلوهای اداره راه استان مشاهده کردند.

وی گفت: نامبرده با مشاهده ماموران از محل متواری، اما پس از طی مسافتی خودرو توقیف و طی بازرسی صورت گرفته از صندوق عقب آن، 14 عدد تابلو راهنمایی و رانندگی مربوط به اداره راه و ترابری استان قم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به اعتیاد متهم به مواد روان گردان شیشه، افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار