معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان حدود دو درصد افزایش پیدا کرده و مشارکت بانوان استان قم در بحث اشتغال بیشتر شده است.
کد خبر: ۶۸۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان قم اظهار کرد: هر گونه تسهیلاتی که در قالب طرح‌های مختلف در استان به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود، در این سند لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در زمینه ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد مشکل وجود داشت، اما با این وجود دستگاه‌های دولتی در نهایت توانستند که آمار خودشان را ثبت کنند، برای راستی آزمایی آمار اشتغال استان قم به ثبت این آمار توسط دستگاه‌های استان در سامانه رصد نیاز داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: جهت گیری سند اشتغال و سرمایه گذاری استان، سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی است و تسهیلات بانکی مکمل این سرمایه گذاری است، نرخ مشارکت اقتصادی در استان قم حدود دو درصد افزایش پیدا کرده و مشارکت بانوان استان در بحث اشتغال بیشتر شده است.

غضنفری با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان اظهار کرد: کمیته نظارت برای این طرح داریم و براساس گزارش این کمیته، تثبیت اشتغال در واحدهای تولیدی استان قم رخ داد و همچنین اشتغال جدید در این واحدها به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به ساکنان شهرها در طرح اشتغال پایدار روستایی منع نشده است، در نهایت احداث واحدهای تولیدی در جوار روستاها به توسعه روستاها کمک می‌کند و جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها را می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار