حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی در دیدار دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کردند.
کد خبر: ۶۸۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در دیدار سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کردند.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با بیان اینکه دشمنان ما از راه های مختلف وارد می شوند تا اهداف شومشان را عملی کنند، افزود: دشمنان هرگز دست از توطئه بر نمی دارند.

وی با اشاره به تاثیر وحدت و اتحاد در شکست داعش در عراق و سوریه افزود::آنچه در عراق و سوریه اتفاق افتاد نشان داد که اگر وحدت و انسجام بین ما باشد، تلاش آنها به جایی نمی رسد و دشمنان باید از این منطقه قطع امید کنند.

آیت‌الله نوری همدانی هم یکی از ارزش های بزرگ اسلامی را حفظ عزت مسلمین دانست و گفت: وحدت و اتحاد وسیله و لازمه قدرت مسلمین و اسلام است.

وی ترک جهاد را باعث فنا و بی عزتی دانست و افزود: نیروهای نظامی و مسلح ما باید آمادگی تجهیزاتی، آمادگی تمریناتی، کسب مهارت ، آمادگی اطلاعاتی و آمادگی روحی را حفظ کنند.

آیت الله جوادی آملی هم وحدت را رمز پیروزی ملت ایران در عرصه های حساس نظام دانست و گفت: اگر این وحدت حفظ شود هیچ دشمنی قادر به شکست این ملت بزرگ نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از مردم مظلوم یمن بیان داشتند: در مورد یمن تا آنجا که از دست ما بر می آید باید به این مردم مظلوم کمک کنیم.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: سپاه باید در تقویت مرزهای کشور به سایر نیروها یاری برساند به طوری که هم امکانات فنی و تجهیزات رصد مرزها را تامین کند و هم تامین نیروی انسانی متعهد و مومن را در دستور کار داشته باشد تا ورود قاچاق و مواد مخدر به کشور صورت نگیرد.

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت دستاوردهای نظامی کشور و اوضاع منطقه ارائه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار