مدیر حرم کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد
مدیر حرم کریمه اهل‌بیت(س) از توزیع چهار هزار شاخه‌گل و نزدیک به یک تن شکلات به مناسبت 23 ربیع‌الاول در میان زائران و مجاوران خبرداد و گفت: 370 خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، محمد واحدی با اشاره به برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم در روز شنبه دهم آذرماه اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این کاروان نمادین می‌توانند از ساعت هشت صبح در میدان معصومیه حضور یابند.

وی اضافه کرد: ساعت ۸:۳۰ دقیقه این کاروان نمادین از میدان معصومیه حرکت کرده و از بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهید آیت‌الله سعیدی، سه راه خورشید، چهار راه بازار و میدان آستانه عبور خواهد کرد و در پایان، مراسم بزرگداشت سالروز ورود ساعت ۱۰ در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر با مدیحه‌سرایی احمد واعظی برگزار می‌شود.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ۳۷۰ خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند، عنوان کرد: ۱۰۰ خادم خواهر و ۱۰۰ خادم برادر ویژه انتظامات، ۵۰ خادم ویژه خدمات سالمندان با ۵۰ ویلچر، ۷۰ خادم ویژه تشریفات و ۵۰ خادم ویژه انتظامات صحن امام رضا(ع) درنظر گرفته شده‌اند.

وی از تهیه چهار هزار شاخه گل برای توزیع در میان مردم و تزیین کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم یاد کرد و گفت: نزدیک به یک تن شکلات با مشارکت خیرین تهیه شده که در قالب بسته‌های تبرکی در میان زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توزیع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار