آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید به مساله تقویت مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در تقویت مرزهای کشور به سایر نیروها یاری برساند.
کد خبر: ۶۸۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، وی در دیدار سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: سپاه هم امکانات فنی و تجهیزات رصد مرزها را تامین کند و هم تامین نیروی انسانی متعهد و مومن را در دستور کار داشته باشد تا ورود قاچاق و مواد مخدر به کشور صورت نگیرد.

وی همچنین گفت: تمام نعمت ها حتی بیش از نیاز ما در کشور وجود دارد، تنها لازم است طوری کشور را مدیریت و اداره کنیم که بیگانه طمعی به اعتراض های مردم بخاطر مشکلات اقتصادی نداشته باشد.

آیت الله جوادی آملی در ادامه تصریح کرد: ما اکنون در میدان مین هستیم اما به برکت قرآن و اهل‌بیت(ع) محفوظیم، چراکه خدایی به ما یاری می رساند که کل زمین و آسمان در ید قدرت اوست.

وی اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس به واقع در شرایطی مشابه شرایط شعب ابی طالب بودیم و خدا ما را تنها نگذاشت و مشکل ما را حل کرد پس ما به عینه این مساله را تجربه کرده ایم که می شود کسی در اوج مظلومیت باشد و پیروز و سربلند بیرون بیاید، در آن دوران، هیچ کس ما را یاری نکرد مگر خدا، اکنون نیز توسل به غیر خدا شایسته نیست.

وی همچنین با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از مردم مظلوم یمن گفت: در مورد یمن تا آنجا که از دست ما بر می آید باید به این مردم مظلوم کمک کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار