به مناسبت سالروز ورود پرخیر و برکت حضرت معصومه(س) به قم؛
میهمان سفره کریمانه بانوی کرامت(س) شدن آرزوی هر زائری است، علاقه‌مندان برای دریافت فیش غذای تبرکی می‌توانند در کانال آستان مقدس در پیام‌رسان سروش نام‌نویسی کنند.
کد خبر: ۶۸۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 30 November 2018

به گزارش تابناک قم، اسلام‌پناه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس قم گفت: به مناسبت سالرروز ورود پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، علاقه‌مندان برای دریافت فیش غذای تبرکی مهمان‌سرا می‌توانند در کانال آستان مقدس در پیام‌رسان سروش نام‌نویسی کنند.

وی افزود: همه محبان اهل‌بیت(ع) آرزو دارند که از غذای تبرکی آستان مقدس حضرت معصومه(س) متنعم شوند ولی با توجه به محدودیت‌هایی، امکان پذیرایی از همه آن‌ها برای ما وجود ندارد، از این‌رو تصمیم گرفته شد تا در ایام سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به قم تا رحلت جان‌سوز این بانو فرصتی ایجاد شود تا علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مهمانسرا ثبت‌نام کنند.

اسلام‌پناه با اشاره به اجرای این طرح از دهم تا پایان آذرماه ‌گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه، نهم آذرماه با مراجعه به کانال آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیام‌رسان سروش به نشانی astanqom@ برای دریافت غذای تبرکی نام‌نویسی کنند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس قم اظهار کرد: پس از انجام قرعه‌کشی، نتایج از طریق پیامک به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: میهمانسرای آستان مقدس همه‌روزه در وعده‌های غذایی ناهار و شام پذیرای زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت است.

اسلام‌پناه با اشاره به توزیع فیش‌های تبرکی مهمان‌سرای آستان مقدس ‌میان زائران افزود: این فیش‌ها همه‌روزه در حرم مطهر، خیابان‌های اطراف، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و... در میان زائران توزیع می‌شود و در مناسبت‌هایی مانند اعیاد و وفیات دینی، این کار به‌صورت مضاعف انجام می‌گیرد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس با اشاره به مشارکت محبان اهل‌بیت(ع) و خیران در تهیه و توزیع غذای تبرکی مهمان‌سرای آستان اظهار کرد: در مناسبت‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و ایام برپایی موکب آستان مقدس در مسیر نجف تا کربلا این مشارکت به‌صورت چشم‌گیری افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار