مسؤول روابط عمومی انتقال خون قم خبر داد
مسؤول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم تصریح کرد: ساعات کاری پایگاه مرکزی این اداره کل در دو روز هفته افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمد نسرین فرد ضمن اشاره به این مطلب اظهار کرد: این افزایش ساعات ارائه خدمات به هم استانی ها و همچنین زائران کریمه اهل بیت (س) با هدف تکریم ارباب رجوع و البته پاسخ به درخواست های مُکرّر آنان انجام شده و امید است که این خبر خوش در ایام سالروز ورود بانوی شفاعت و کرامت به شهر مقدس قم، کام همه ایثارگران و نوعدوستان را به شکلی دوچندان شیرین کند.

وی ادامه داد: بر اساس ساعات کاری جدید، پایگاه مرکزی این اداره کل که چندی پیش با نوسازی و افزایش ظرفیت نیز همراه بود در روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته کار خود را تا ساعت 18 و به طور مستمر ادامه خواهد داد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم همچنین بیان کرد: بنابراین اکنون به اطلاع همه زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س) می رسد که پایگاه روح الله (ره) واقع در میدان روح الله مانند گذشته از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه روزهای شنبه تا چهارشنبه و در روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه، آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان عزیز خواهد بود. در عین حال پایگاه مرکزی 15 خرداد این اداره کل واقع در میدان جهاد، ابتدای بلوار 15 خرداد نیز با 9 ساعت افزایش ساعت کاری در هفته، به جز ساعات یاد شده، در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز کار خود را تا ساعت 18 و به صورت یکسره ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اختصاص منابع لازم و یا کمک خیّرین، امکان ساخت پایگاه پردیسان نیز برای اداره کل انتقال خون استان قم فراهم شود تا این اداره کل بتواند خدمات خود را برای اهالی قم و همچنین زائران آستان مقدس فاطمی (س) افزایش دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار