رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم:
رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح تربیتی امین در ۱۴۰ مدرسه این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی خادمی جمکرانی با بیان اینکه طرح تربیتی امین با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه در مدارس قم اجرا می‌شود، گفت: این طرح در ابتدا در ۶ مدرسه آغاز شد و اکنون در ۱۴۰ مدرسه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح تربیتی امین دارای ۱۴ شاخص است که توسط مبلغین در مدارس استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به موفقیت اجرای طرح تربیتی امین، افزود: مبلغان در این طرح به مدت سه روز در هفته در مدارس حضور می‌یابند و با دانش آموزان ارتباط برقرار می‌کنند که این ارتباط چهره به چهره در موفقیت طرح بسیار موثر است.

وی بیان کرد: دوره‌های تخصصی برای مبلغانی که در مدارس برای اجرای این طرح حضور می‌یابند به منظور آموزش آنها برگزار می‌شود.

خادمی جمکرانی گفت: ۶۰۰ درخواست از مدارس برای اجرای طرح تربیتی امین داده شده است اما به دلیل نبود این تعداد مبلغ امکان اجرای طرح در این مدارس وجود ندارد.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اجرای طرح شمیم در مدارس دخترانه، افزود: در این طرح که در ۸۰ مدرسه دخترانه قم برگزار می‌شود، مرکز جامعه الزهرا(س) مبلغان خود را به مدت سه روز در هفته به این مدارس اعزام می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار