مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، انتخابات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان با حضور فرهادی زاد دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور و همچنین عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان شنبه 10 آذر 97 ساعت 10 ؛ در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی نرگس آهنین پنجه، جواد سعادتمند، سارا غلامی، علی اصغر فرمانی و جعفر نجفی 5 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات بودند که با انصراف سه شرکت کننده سارا غلامی و علی اصغر فرمانی تنها نمایندگان جهت کسب ریاست هیات ورزشی بیماران خاص شدند.

در نهایت علی اصغر فرمانی از میان 13 رای اخذ شده با کسب 7 رای توانست ریاست جدید این هیات را بر عهده گیرد.

وی افزود: مشکلات بسیاری بر سر راه این فدراسیون و هیات های مربوطه وجود دارد که امید می رود با همکاری و همراهی مسئولین و مدیران ورزشی مربوطه در راستای کاهش این مشکلات گامهای موثری را برداریم.

فرهادی زاد دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم برنامه های فدراسیون را جهت تحقق اهداف خود مناسب دانست و گفت : فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور همواره پشتیبان و همراه هیات های موجود در استان ها می باشد و امیدوار هستیم که این ارتباط همواره تداوم داشته باشد.

در ادامه این مراسم عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت از هیات های ورزشی به ویژه هیات های بیماران خاص ، جانبازان و معلولین را مهم دانست و تصریح کرد : از جمله فعالیت های وزارت ورزش و جوانان کشور سرمایه گذاری در ابعاد ورزش همگانی و قهرمانی می باشد.

وی افزود: از آنجایی که هیات ورزشی بیماران خاص هیات های همچون، جانبازان و معلولین استان را در مجموعه خود جای داده است می بایست تمامی تلاش خود را در راستای شناسایی افراد و قهرمانان در تمامی هیات های مربوطه به کار گیرد.

عابدی در پایان صحبت های خود تاکید کرد : ریاست جدید هیات ورزشی بیاران خاص و پیوند اعضا استان می بایست بدون در نظر گرفتن تعصب تمامی تلاش خود را جهت مدیریت هرچه بهتر مجموعه به کار گیرد.

در پایان این مراسم از آقایی سرپرست هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم که به مدت 8 ماه سکان هدایت این هیات را بر عهده داشت با اهدای لوح تقدیر به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار