نگاهی به شکست امید صبا در اصفهان؛
تیم فوتبال امید صبای قم در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول امید در اصفهان یک بر صفر مغلوب سپاهان شد اما با وجود این شکست نمایشی خیره کننده داشت.
کد خبر: ۶۸۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال امید صبای قم امسال در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و در شرایطی که با مشکلات بسیار زیادی روبرو است اما تلاش می‌کند چهره جذابی از فوتبال قم ارائه دهد.

صبا این هفته در لیگ دسته اول کشور و در آغاز دور برگشت در ورزشگاه صفاییه اصفهان برابر تیم قدرتمند سپاهان یک بر صفر بازنده شد. بازیکنان صبا در بازی رفت با ترکیبی متفاوت در قم ۶ بر صفر مغلوب سپاهان شده بودند اما در بازی برگشت سپاهان را آزار دادند.

جریان بازی در اصفهان به شکلی بود که زردهای اصفهان هرگز تا این حد تحت فشار قرار نگرفته بودند و تقابل ناعادلانه تیمی متمول و قدرتمند در یک سو و تیمی بی پول و با پنجره‌های بسته نقل و انتقالاتی در سوی دیگر، گرچه با برد سپاهان پایان یافت اما روزی کم نظیر را برای پسران فوتبال قم رقم زد.

آن‌ها نشان دادند با دست خالی هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد. نتیجه در یک بازی، همیشه ملاک مناسبی در مورد قضاوت نسبت به شجاعت، تلاش و ایثاگری یک تیم نیست و صرف نظر در عبارت کلیشه‌ای این شکست چیزی از ارزش‌های ما نمی‌کند، باخت صبا به سپاهان روی ناعادلانه فوتبال بود اما صبا تیمی فوق العاده نشان داد

پشت نتایجی که امید و جوانان صبا و نوجوانان افشید، نمایندگان قم در لیگ‌های پایه فوتبال ایران کسب می‌کنند، موضوع مهم‌تر این است که چه نسلی در حال پرورش هستند و تا کجا پیش می‌روند. کسی نتایج را به خاطر نمی‌سپارد و آن چه اهمیت دارد، خروجی این تلاش‌ها است.

صبا در برابر سپاهان با ۱۶ بازیکن، سپاهان را اسیر خود کرد و اگر داشته‌های صبا اندکی بیشتر بود سپاهان مجبور می‌شد دست خالی میدان را ترک کند. جنگیدن با دست خالی، همان شکوفا شدن استعدادها در زمان محدودیت است. کاری که تیم امید صبا به خوبی انجام می‌دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار