نایب رئیس هیئت تکواندوی قم از حضور تکواندوکاران قم در مسابقات آزاد بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، فرشته کریمی مهر اظهار داشت: مسابقات تکواندوی آزاد قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور ستاره‌های تکواندوی ایران سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و تکواندوکاران قمی نیز برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: تکواندوی قم ۴ نماینده در این مسابقات دارد که ممکن است فرصت رویارویی با چهره‌های صاحب نام را پیدا کنند و از این نظر، حضور در مسابقات آزاد کشور برای همه تکواندوکاران حاضر، مفید و سازنده است.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در این مسابقات ۴ تکواندوکار قمی حضور دارند که حدیثه حسن زاده در وزن دوم، معصومه ترابی در وزن سوم، فاطمه عرب پور در وزن چهارم و فرناز امینی در وزن چهارم روی شیاپ چانگ می‌روند.

کریمی مهر بیان داشت: فرناز امینی تنها تکواندوکار تیم قم است که در لیگ تکواندوی بانوان کشور نیز مسابقه می‌دهد و این تکواندوکار پیش از این سوابق روشنی در مسابقات مختلف کشوری و انتخابی تیم ملی داشته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: دوره مربیگری درجه دو کشوری زنان به میزبانی هیئت تکواندو استان قم با حضور ٤٠ نفر از مربیان تکواندوی قم و سایر استان‌ها برگزار شد که ٢٠ نفر از مربیان استان قم و مابقی از ۱۲ استان دیگر کشور در این دوره شرکت داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار