سرپرست استانداری قم:
سرپرست استانداری قم با بیان اینکه تفسیر قانون به نفع بخش خصوصی ضروری است، گفت: در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید با مدیریت جهادی به کمک بخش خصوصی برویم.
کد خبر: ۶۸۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 02 December 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری بر توجه به واحدهای گردشگری استان قم تاکید و اظهار کرد: باید به اهمیت استحکام بنای واحدهای گردشگری استان همچون خانه مسافرها و مهمان‌پذیرها توجه شود و به صورت مداوم از این اماکن بازدید صورت بگیرد تا استاندارد در اماکن اقامتی قم رعایت شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذارانی که در عرصه چرخه تولید و اشتغال تلاش می‌کنند قابل تقدیر هستند، آن‌ها باید بدون دغدغه به کار خودشان ادامه بدهند. اداره مالیات و سازمان تامین اجتماعی و دستگاه‌های خدمت رسان در استان قم به سرمایه گذاران کمک می‌کنند.

سرپرست استانداری قم افزود: جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان باید حداقل هر یک ماه یک بار برگزار شود و این مساله باید در دستور کار اتاق بازرگانی قم قرار بگیرد.

هاشمی تفسیر قانون به نفع بخش خصوصی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید با مدیریت جهادی به کمک بخش خصوصی برویم تا این بخش گام‌های بلندی را در زمینه اشتغال در استان بردارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار