رئيس هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم:
رئيس هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم از اعزام گلباليست‌هاي قم به مسابقات ليگ دسته اول گلبال مردان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 05 December 2018

به گزارش تابناک قم، سیدصادق‌ میره‌ای اظهار کرد: ورزش نابینایان و کم‌بینایان در قم استعدادهای بسیار زیادی به ویژه در رشته گلبال دارد و گلبال قم نه تنها در میادین داخلی بلکه در مسابقات برون‌مرزی در دهه 1380 نماینده موفقی برای ورزش قم و کشورمان بوده است.

وی ادامه داد: گلبال قم در سوابق درخشان خود سابقه کسب مقام قهرمانی کشور و لیگ برتر باشگاه‌های ایران را دارد ولی در چند سال اخیر به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و همچنین کمبود امکانات، این رشته ورزشی و گلبالیست‌های توانمند قم در سطح کشور مانند گذشته روی سکو نرفته‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در ادامه به اعزام تیم گلبال هیات قم به دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول گلبال ایران اشاره و ابراز کرد: تیم گلبال نابینایان قم با استفاده از ظرفیت استعدادهای بومی و با تمرینات منظم در ماه‌های اخیر با آمادگی کامل به میدان خواهد رفت.

وی یاد آور شد: این تیم با بهره‌مندی از حضور مربی بین‌المللی گلبال قم، روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه به مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور اعزام می‌شود، در حالی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت همدان سپرده و رقابت‌ها در شهر تویسرکان برگزار می‌شود.

میره‌ای خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پنج تیم از استان‌های مختلف کشور روزهای چهاردهم تا شانزدهم آذر ماه به انجام می‌رسد و بازیکنان تیم گلبال قم بعد از سپری کردن ماه‌ها تمرین و اردوی آماده‌سازی با هدف کسب مجوز صعود به لیگ برتر برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

وی در پایان به ترکیب تیم اعزامی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم به این مسابقات اشاره و اظهار کرد: این تیم با ترکیب محمدکاظم صفری، رضا وهبی‌زاده، عادل مسرور، ابراهیم قاسمی، مرتضی باقری و محمد کبیری برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند، ضمن اینکه سرمربی تیم فرهاد آبان‌گاه است و سرپرست تیم محمد محمودی بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار