داور بین‌المللی هندبال استان قم با تجربيات مختلف مديريتي در وزارت ورزش و جوانان برای سكانداري چهار سال آينده فدراسیون هندبال ايران کاندیدا شد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷ 05 December 2018

به گزارش تابناک قم، داور بین‌المللی هندبال قم هادی خلیلی است که از چهره‌های شناخته شده این رشته ورزشی در قم و کشور به شمار می‌رود و به واسطه مدارک بالای تحصیلی در رشته تربیت بدنی از کارشناسان خبره و متخصص در این عرصه مهم اجتماعی محسوب می‌شود.

خلیلی که هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان شاغل است، بین اهالی هندبال علاوه بر تخصص و تجربه بین‌المللی داوری یکی از کارشناسان این رشته ورزشی نیز محسوب می‌شود در مدت زمان پیش‌بینی شده توسط وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات فدراسیون هندبال ثبت نام کرد تا یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون مهم ورزشی باشد.

این در حالی است که به غیر از هادی خلیلی 19 نفر دیگر برای ریاست فدراسیون هندبال ایران ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از استعفای علیرضا رحیمی رئیس بازنشسته فدراسیون هندبال، رئیس این فدراسیون ورزشی تا سال 1401 از بین این کاندیداها مشخص خواهد شد.

از جمله هادی خلیلی دارای مدرک فوق دیپلم تربیت مربی از مرکز آموزش و تربیت مربی سازمان تربیت‌بدنی، کارشناسی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم و تحقیقات است.

از جمله تجارب کاری و سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت فرهنگی و امور جوانان استان البرز، مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، مسئول امور شهرستان‌ها و شوراهای ورزشی اداره کل تربیت‌بدنی استان قم و عضویت شورای مرکزی مشاوران جوان سازمان تربیت بدنی اشاره کرد.

این چهره شناخته شده هندبال ایران سابقه مشاوری رئیس فدراسیون هندبال، مدیریت فنی تیم ملی هندبال ساحلی، مدیریت کانون نخبگان ورزش کشور، ریاست کمیته ساحلی، کمیته استعدادیابی، کمیته همگانی و دبیری کمیته آموزش فدراسیون هندبال، عضویت کمیته فنی دومین دوره مسابقات بین‌المللی همبستگی کشورهای اسلامی، دبیری کمیته نظارت و بازرسی ماده 88 استان قم، بازرسی اماکن ورزشی ادارات کل استان‌های تهران و قم، عضویت کمیته تنظیم سند توسعه ورزش قم و شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز را دارد و از مدرسین هندبال ایران نیز محسوب می‌شود.

همچنین مدیریت فنی تیم ملی هندبال ساحلی، مربیگری تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی 2011 آتن، قضاوت فینال مسابقات جنوب آسیا در سال 2010 از جمله سوابق دیگر هادی خلیلی به شمار می‌روند تا وی یکی از کاندیداهای اصلی بین 20 نامزد ریاست فدارسیون هندبال باشد.

گفتنی است بعد از استعفای علیرضا رحیمی از ریاست فدراسیون هندبال به دلیل بازنشسته بودن، وزارت ورزش رمضان‌علی دولّو را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرده تا پس از برگزاری مجمع انتخابات، رئیس جدید این فدراسیون ورزشی تا 1401 مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار