هیأت واليبال استان قم در مراسمي از بلندقامتان، داوران و مربيان نمونه اين رشته ورزشي و همچنين برترين‌هاي مسابقات حركات نمايشي واليبال قم تجليل و قدرداني كرد.
کد خبر: ۶۸۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳ 05 December 2018

به گزارش تابناک قم، به همین منظور مراسمی با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، پیشکسوتان والیبال، مسوولان هیأت والیبال قم، مربیان، داوران، والیبالیست‌ها و استعدادهای این رشته برگزار شد و از برترین‌ها و چهره‌های موفق تجلیل به عمل آمد.

انتظار والیبالی‌ها یک ساله شد

هیأت والیبال استان قم در حالی این مراسم را برگزار کرد که از زمستان سال گذشته به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست سیدابوالفضل احمدی رئیس سابق خود به شکل سرپرستی اداره می‌شود، ابتدا احمدی سه ماه سرپرست هیأت والیبال قم بود و بعد از وی تا کنون محمد ایزانلو سرپرستی این هیأت را بر عهده دارد و انتظار والیبالی‌ها برای معرفی رئیس جدید این هیأت ورزشی تقریبا یک ساله شد.

6 ماه سرپرستی ایزانلو در هیأت والیبال قم

در این مراسم ابتدا محمد ایزانلو سرپرست هیأت والیبال استان قم گزارشی از فعالیت‌های انجام پذیرفته در 6 ماه سرپرستی خود در هیأت والیبال ارائه کرد و سپس علی فرهمندموحد پیشکسوت خوشنام این رشته به ایراد سخن پرداخت، ضمن اینکه روح‌الله رمضانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در جمع اهالی والیبال صحبت کرد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات حرکات نمایشی والیبال

در بخش تجلیل از برترین‌های والیبال قم در سال جاری، ابتدا نفرات برتر مسابقات حرکات نمایشی این رشته در هفته تربیت‌بدنی لوح تقدیر گرفتند، این جایزه در بخش مردان به ترتیب به مهدی کامرانی، حامد محسنی، مصطفی ستاری، سیدرضا حسینی، علیرضا یاسان‌پور، عرشیا پاشایی و ماهان غیاث‌آبادی رسید.

در قسمت بانوان نیز فاطمه خمّر، عطیه شاهرخی، عسل فراهانی، مریم رحیمی و فرزانه گل‌وردی به عنوان برترین‌های نخستین دوره مسابقات حرکات نمایشی والیبال قم تجلیل شدند، ضمن اینکه از مربیان موفق در این رقابت‌ها یعنی سعیده‌سادات خلیلی، مهسا آراسته و آزاده سعادتمند نیز قدردانی شد.

معرفی مربیان شاخص والیبال قم

مربیان شاخص در رقابت‌های حرکات نمایشی بخش مردان والیبال قم نیز علیرضا منافی، احمد طوسی و سعید کاظمی بودند که از مسوولان حاضر در این مراسم لوح تقدیر گرفتند، ضمن اینکه جایزه برترین بازیکن بخش مردان به رضا گودرزی، مهدی بیگی و اسماعیل بداقی رسید و در بخش بانوان زینب موسوی به همراه مریم عابدین‌زاده تجلیل شدند.

مربیان و سرپرستان تیم‌های اعزامی هیأت والیبال قم به رقابت‌های کشوری سال 1397 در بخش مردان سعید کاظمی، مهدی کریم‌پور، علی شطاری، هادی دشتی، امیر شریعتی و رضا پیش‌بین بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند و در این بخش از مربیان و سرپرستان قسمت بانوان یعنی سعیده‌سادات خلیلی، مهسا آراسته، خانم عبادی، لیلا خزایی، اعظم خدایاری، آزاده سعادتمند و نسرین خدایاری نیز قدردانی شد.

قدردانی از داور بین‌المللی والیبال

بخش پایانی و ویژه مراسم تجلیل از برترین‌های والیبال قم به داور بین‌المللی این رشته یعنی محمد ابراهیم‌زاده اختصاص داشت،‌ داور نمونه والیبال قم که سال‌ها سابقه قضاوت در سوپر لیگ و دیگر دسته‌های لیگ والیبال ایران، قهرمانی آسیا، قهرمانی باشگاه‌های قاره کهن و چندین میدان برون‌مرزی و بین‌المللی دیگر را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار