معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بازرسان این سازمان در 15 روز گذشته دو هزار و 290 مورد بازرسی انجام دادند و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 150 پرونده تخلف برای متخلفان در استان قم شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، احمد رضا سمیعی نسب با اشاره به وضعیت تغییر قیمت کالاها در استان قم اظهار کرد: در 15 روز گذشته تنها قیمت جوجه گوشتی یک روزه افزایش قیمت بالای 10 درصد داشت، قیمت بقیه کالاها یا ثابت بود یا کاهش قیمت داشت و یا کمتر از 10 درصد افزایش قیمت پیدا کرد.

وی ادامه داد: قیمت 47 درصد از کالاهای اصلی در استان قم کمتر از قیمت میانگین کشوری است، قیمت برخی از این کالاها در قم هم مساوی با قیمت میانگین کشوری است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بازرسان اتاق اصناف استان در 15 روز گذشته اتاق اصناف هزار و 42 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام و 79 پرونده برای متخلفین تشکیل دادند، ارزش تخلفات مشکوفه توسط بازرسان اتاق اصناف قم در این مدت 206 میلیون تومان بود.

سمیعی نسب با اشاره به عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: بازرسان این سازمان در 15 روز گذشته دو هزار و 290 مورد بازرسی انجام دادند و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 150 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 736 میلیون ریال شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار