مدیر جامعه الزهرا(س) خبر داد:
مدیر جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت نام در این مرکز حوزوی خبر داد و گفت: امسال دو رشته جدید تحصیلی در جامعه الزهرا(س) راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید محمود مدنی در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح جزئیات ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش ۲ هزار طلبه خواهر از ۲۰ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، پذیرش طلاب خواهر در جامعه الزهرا(س) از سطح یک تا سطح ۵ خواهد بود.

وی زمان برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) را ۲۶ بهمن ماه امسال اعلام کرد و افزود: مجری برگزاری این آزمون در استان‌ها، دانشگاه فرهنگیان است.

حجت‌الاسلام مدنی از راه اندازی دو رشته جدید «تربیت دینی کودکان و نوجوانان» و «مشاور خانواده با رویکرد اسلامی» در سال تحصیلی آینده خبر داد و تاکید کرد: امسال برای اولین بار از طلاب سایر کشورها در سطح ۳ در ۵ گرایش تاریخ، تفسیر، روانشناسی تربیتی، اصول فقه و کلام پذیرش می‌شود.

وی افزود: جامعه الزهرا(س) در حالی اقدام به پذیرش طلاب غیرایرانی می‌کند که هیچ بودجه ارزی برای پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی طلاب غیرایرانی پس از دانش آموختگی ندارد.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش جامعه الزهرا(س) می‌توانند به سایت این مرکز به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار