در آغاز مسابقات بسکتبال دسته دوم کشور؛
سرمربی تیم بسکتبال مهتاب قم از آغاز راه این تیم در مسابقات دسته دوم بسکتبال مردان کشور با یک شکست نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، سعید صفرپور اظهار داشت: تیم بسکتبال مهتاب قم یکی از ۲ نماینده بسکتبال قم در لیگ دسته دوم کشور است که مسابقات خود را آغاز کرده و در دور رفت این رقابت‌ها در مرحله گروهی در شهر اسد آباد به میدان می‌رود.

وی افزود: نخستین دیدار تیم مهتاب قم در این رقابت‌ها چهارشنبه شب برابر تیم افلاک لرستان برگزار شد که دو تیم پس از تساوی در وقت قانونی به وقت اضافه رفتند که در نهایت در وقت اضافه تیم افلاک لرستان ۷۷ بر ۷۴ تیم مهتاب قم را شکست داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهتاب قم گفت: در این مسابقه تیم مهتاب قم عملکرد خوبی داشت و پا به پای حریف پیش رفت اما در وقت اضافه، هر موقعیت گل می‌تواند تعیین کننده باشد و تیم حریف از موقعیت‌های زیر سبد خود به نحو بهتری استفاده کرد.

صفرپور بیان داشت: دومین دیدار تیم مهتاب قم نیز امروز پنج‌شنبه ۱۵ آذر برگزار می‌شود و مهتاب برای جبران شکست بازی اول برابر نماینده آذربایجان غربی، تیم خانه بسکتبال مهاباد به میدان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: تیم مهتاب قم روز جمعه در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۸ به مصاف تیم خانه بسکتبال اسد آباد، میزبان مسابقات می‌رود و هدف ما پیروزی بر میزبان است. ما سال گذشته نیز در لیگ دسته دوم حضور داشتیم و امسال به دنبال استفاده از تجربه کسب شده در سال گذشته هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار