رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: از روز گذشته تا ساعت 9 صبح امروز، 2.4 میلی متر باران در این استان باریده است.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی افزود: در همین مدت به ترتیب در ایستگاه های جعفریه، جمکران، دستجرد، سلفچگان، فدک، کهک، کوشک نصرت، کوه سفید و نیروگاه حرارتی 3، 2.4، 0.4، 1.9، 2، 2.8، 0.1، 0.6 و 2.8 بارش باران ثبت شده است.

وی بیان کرد: هوای امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار باران و وزش باد خواهد بود و در ارتفاعات نیز بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، احتمال بارش پراکنده برف در روستاهای کهندان، فوجرد، نویس، مهرزمین، وشنوه، وصف و فردو در بخش های کهک و خلجستان دور از انتظار نیست.

قاضی اضافه کرد: هوای قم فردا صاف تا کمی ابری می باشد و در ساعت های اولیه صبح آسمان آفتابی می شود و برای پس فردا نیز به همین روال می باشد.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در روز جمعه به 55 کیلومتر بر ساعت می رسد که روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی حداکثر دمای امروز، دو روز آینده را به ترتیب 14، 15 و 13 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دما را نیز برای امشب و فردا شب 6 و 4 درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد.

کارشناس هواشناسی قم خاطرنشان کرد: برای هفته آینده پدیده خاص از جمله بارش باران نخواهیم داشت و وزش باد نیز آرام خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار