اکران 46 فیلم کوتاه برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عصر پنجشنبه در سینما آیه قم آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه آغاز این اکران عمومی افزود: در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از هیجدهم تا بیست و یکم آبان ماه امسال برگزار شد، یکهزار و 600 فیلم کوتاه به نمایش درآمد که برگزیده های آن در استان های مختلف در حال اکران عمومی است.

محمد کاظم رضوانی ادامه داد: اکران 32 فیلم برگزیده در بخش ملی و 14 فیلم در بخش بین الملل از ساعت 14 عصر امروز در هشت سانس آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این اکران فیلم های کوتاهی از ایتالیا، آلمان، فنلاند، برزیل، اسپانیا، مکزیک، آمریکا، فرانسه، ایرلند، فیلیپین و یونان به نمایش گذاشته می شود.

وی اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه را کلاسی آموزشی برای علاقه مندان به هنر هفتم دانست و اظهار داشت: آشنایی فیلمسازان استان با روش ها و سناریوهای مختلف فیلم کوتاه، ایجاد ایده های جدید فیلم سازی و همچنین آشنایی با بهترین و جدیدترین فیلم های کوتاه از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد.

سینما آیه ، اردیبهشت ماه 95 در مدرسه اسلامی هنر قم گشایش یافت. این سینما مجهز به سیستم دیجیتال دالبی و در بلوار هنرستان بین کوچه 20 و 22 قم واقع است.

قم دارای چهار سینما ، 13 موسسه تولید فیلم می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار