با 2 پيروزي قاطع
تيم كاراته بانوان مرداس قم با كسب دو پيروزي با ارزش در صدر جدول رده‌بندي پيكارهاي ليگ برتر كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور جاي گرفت.
کد خبر: ۶۸۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تقریبا هر ساله تیم‌هایی از بخش مردان به نمایندگی از قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کاراته ایران به میدان می‌رفتند، امسال تیمی متشکل از بانوان توانمند کاراته قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان ایران حاضر شده است.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، مسابقات فصل 1397 سوپر لیگ زنان ایران با حضور 9 تیم برگزار می‌شود و بانوان کاراته‌کای قم در ترکیب تیمی به نام مرداس در این دوره از رقابت‌ها شروع بسیار خوب و موفقی داشته‌اند و هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند.

در شرایطی که دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ با حضور 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌شود، دیدارهای هفته نخست سوپر لیگ زنان ایران به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و نماینده قم با کسب دو برد ارزشمند مقابل حریفان صدرنشین این مسابقات شد.

بانوان کاراته‌کای تیم مرداس قم در گروه دوم با تیم‌های هیات کاراته گیلان، باشگاه پیام و آوای رزم هم‌گروه هستند، گروهی که در نخستین مسابقه آن برابر تیم هیات کاراته گیلان به میدان رفتند و با نتیجه جالب توجه 24 بر 4 حریف را شکست دادند تا آمادگی خود را برای قهرمانی به رخ دیگر رقبا بکشانند.

در دومین مسابقه از فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور تیم مرداس قم در مقابل تیم آوای رزم قرار گرفت و این مسابقه را نیز با حساب 25 بر 2 قاطعانه به سود خود تمام کرد تا با دو پیروزی بالاتر از سه رقیب دیگر خود در گروه دوم مقدماتی صدرنشین سوپر لیگ ایران شود.

در گروه نخست این رقابت‌ها نیز تیم‌های شهرداری جوانه صفادشت، صرافی بهنام، راگا شهر ری، حامی و باشگاه سکوتی حضور دارند و با پایان دیدارهای هفته اول، در این گروه تیم صرافی بهنام صدرنشین شد و در گروه دوم بانوان کاراته‌کای تیم مرداس قم فعلا صدر جدول را در اختیار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار