در لیگ دسته اول والیبال؛
تیم والیبال افق قم در لیگ دسته اول والیبال کشور در خانه برابر شهدای رامسر مغلوب شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در حالی به پایان رسید که تیم والیبال افق قم دومین شکست متوالی را پذیرا شد اما از این بازی یک امتیاز کسب کرد.

تیم‌های والیبال افق قم و شهدای رامسر جمعه شب در سالن شهید رضاییان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی تیم افق قم با وجود شایستگی برای کسب پیروزی در نهایت ۳ بر ۲ بازنده شد و نتوانست پیروزی سوم خود در این پیکارها را کسب کند.

در این مسابقه تیم افق قم در ست اول ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست دوم همین نتیجه به سود تیم شهدای رامسر رقم خورد و در ست سوم نیز تیم شهدای رامسر توانست ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود و ۲ بر یک از افق قم پیش بیفتد.

در ست چهارم، افق عملکرد بهتری داشت و به بازی برگشت و توانست ۲۵ بر ۱۹ برنده این ست شود تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم بکشد که در این ست، تیم رامسر ۱۵ بر ۱۲ افق را شکست داد و در مجموع ۳ بر ۲ پیروز شد.

با توجه به تخصیص یک امتیاز از این بازی به تیم افق قم، نماینده والیبال قم در جدول ۶ امتیازی شد و همچنان امیدوارانه به انتظار بازی‌های باقی مانده خود در لیگ دسته اول کشور است. افق از ۴ بازی خود ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار