در هفته دوم رقم خورد
تيم كاراته شهداي باشگاه انقلاب قم با قبول شكست در هفته دوم سوپر ليگ كاراته مردان ايران براي صعود از مرحله مقدماتي نا اميد كننده ظاهر شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، امسال در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کاراته ایران تیم شهدای انقلاب نماینده قم است که متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی کاراته قم در این مسابقات به مصاف حریفان رفته ولی در جدول رده‌بندی این پیکارها وضعیت چندان خوبی ندارد.

در هفته دوم سوپر مسابقات فصل 1397 لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور که با صدرنشینی تیم‌های مدعی پاس و آذر پینار تبریز همراه بود، کاراته‌کاهای باشگاه شهدای انقلاب قم در جدال با تیم رعد پدافند هوایی ارتش یک شکست دور از انتظار را تجربه کرد تا موقعیت چندان خوبی در جدول نداشته باشد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته ایران در سالن غدیر نیروی انتظامی به انجام رسید و در گروه نخست تیم پاس با کسب 50 امتیاز انفرادی در صدر قرار گرفت و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با 49 امتیاز، گوجوریو سی واکای با 28 امتیاز، آوای رزم با 15 امتیاز و مناطق نفت‌خیز جنوب بدون امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم جای گرفتند.

نماینده کاراته استان قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار دارد هم اکنون با 16 امتیاز در رتبه پنجم و آخر این گروه است، در شرایطی که تیم آذرپینار تبریز با 67 امتیاز انفرادی صدرنشین این گروه به شمار می‌رود و تیم‌های رعد پدافند هوایی ارتش با 54 امتیاز، هیات کاراته گیلان با 47 امتیاز و عقاب بروجرد با 23 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در این رقابت‌ها تیم کاراته شهدای انقلاب قم این هفته یک دیدار بسیار مهم در جدال با تیم دوم گروه دوم یعنی رعد پدافند هوایی برگزار کرد و با نتیجه عجیب و دور از انتظار 23 بر 6 شکست خورد تا در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته و کار سختی برای صعود از مرحله مقدماتی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار