مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت اظهار کرد: پیش از این نیز طرح‌های متنوعی با محوریت تبادل پسماند خشک در غرفه های بازیافت سطح شهر اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تبادل پسماند خشک با کتاب، گل و گیاه، لوازم ورزشی، لوازم التحریر و ... گفت: این طرح‌ها به صورت دائم و مناسبتی در غرفه‌ها اجرا شده است که با استقبال مناسبی از سوی شهروندان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در پنج غرفه بازیافت اجرا می‌شود، افزود: غرفه کد 21 واقع در میدان توحید تقاطع خیابان مالک اشتر و سواران، غرفه با کد غرفه 31 واقع در بلوار شهید نواب صفوی-نبش کوچه 8، غرفه کد 41 واقع در بلوار شهید صدوقی-نبش کوچه 35، غرفه با کد 42 واقع در بلوار امین-نبش کوچه 16، غرفه با کد 73 واقع در بلوار عمار یاسر-نبش کوچه 20 محل اجرای این طرح هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین خاطرنشان شد: شهروندان با مراجعه به این غرفه‌ها از تخفیف 65 درصدی جهت دریافت کتاب بهره‌مند می شوند.

به گفته میرابراهیمی، سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار