رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 36 لیتر محلول هرويين و انهدام لابراتوار تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ هادی میرزایی عنوان کرد: در راستای کنترل عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد شخصي با همکاري همدستانش لابراتوار ساخت هرويين در یکی از قلعه های اطراف استان ایجاد کرده است.

وی افزود: تداوم رصد و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حکایت از آن داشت که قاچاقچيان موصوف مقادير قابل توجهي مواد مخدر از نوع مرفين را از مرتبطين خود در یکی از استان های همجوار تحويل گرفته و به قصد توليد هرويين به قلعه منتقل کرده اند.

میرزایی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائي از قلعه و 3 باب منزل در اختیار این قاچاقچیان مقادیری محلول هرویین و وسايل ساخت و توليد هرويين را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در بازرسی از منازل نامبردگان نیز 4 دستگاه خودروي سواري ، يک دستگاه موتورسيکلت، مقاديري وجه نقد و يک قطعه دستبند زنانه کشف و توقیف شد.

وی اعلام کرد: در ادامه ماموران مقادير زيادي محلول هرويين که در کف زيرزمين پخش و مقدار قابل توجهي از طريق فاضلاب دفع شده بود برای جلوگیری از امحاء کامل آن اقدام به مسدود کردن درب لوله فاضلاب کردند و در نهايت مقدار 36 لیتر محلول هرويين را کشف و یک نفر از اعضای اصلی این باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: پیگیری برای دستگیری سایر اعضای این باند و مرتبطان احتمالی آن ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار