رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداقل دما در نقاط مختلف استان به یک درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷ 10 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری در برخی ساعات افزایش ابر، وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده برف و باران است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم سه درجه و 16 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم یک درجه و 15 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز سه شنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود..

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان یک درجه و 16 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب سه درجه و 14 درجه بود.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با سه درجه و منطقه جمکران با 16 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار