قائم‌مقام شهردار قم:
قائم‌مقام شهردار قم گفت: سیاست شهرداری بر این بوده که در پروژه‌های اطراف حرم که بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد ورود نکنیم.
کد خبر: ۶۸۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر اظهار کرد: کار در بافت‌های پرتراکم شهری کار ساده‌ای نیست و این سازمان در این زمینه گام‌های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه در شهر قم و در محدوده بافت فرسوده پروژه‌ای اجرا نشده بود گفت: در گذشته نظم مناسبی در زمینه فعالیت‌های سازمان بهسازی وجود نداشته و در حوزه‌های مختلف درگیر مسائل و مشکلات بودند.

قائم‌مقام شهردار قم بیان کرد: زمانی که مجدد سازمان بهسازی فعال شد قرار بر این بود که اتفاقاتی را در بافت‌های شهر رقم بزند تا مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده رغبت پیدا کنند و خوشبختانه محورها شامل 11 محور تاریخی و هشت محور بافت فرسوده مشخص شده و پروژه‌هایی نیز در آنها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سیاست شهرداری بر این بوده که در پروژه‌های اطراف حرم که بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد ورود نکنیم گفت: صورت‌جلسه‌هایی انجام شده که 48 هکتاری به عنوان پشتوانه پروژه‌های اطراف حرم در اختیار قرار گیرد تا بتوانیم گشایشی در این زمینه داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار