فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان قم از حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نیرو در اجرای طرح زمستانه توسط پلیس قم خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 15 December 2018

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه قم که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه تعداد فوتی‌های تصادفات هشت ماهه نخست امسال ۱۳۱ مورد بوده است، افزود: تعداد تصادفات بوقوع پیوسته طی این مدت ۲ هزار و ۱۹۱ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ نفر در محورهای آزادراه قم – تهران، ۱۴ نفر در محور قم – سلفچگان و ۱۱ نفر در اتوبان قم – کاشان بر اثر تصادف فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ درصد از تصادفات رانندگی در آزادراه‌ها، ۲۹ درصد در بزرگراه‌ها، ۱۶ درصد در جاده‌های اصلی و ۱۸ درصد در جاده‌های روستایی این استان به وقوع پیوسته است.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته برای کنترل و نظارت در رانندگی و کمک به رانندگان در سه نقطه استان شامل کیلومتر ۶۰ آزادراه قم - تهران، کیلومتر ۶۰ جاده قدیم قم - تهران و نیز محور سلفچگان - اراک پایگاه‌های امدادی و خدمات رسانی دایر شده است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس راه از امروز آغاز می‌شود، افزود: این طرح تا ۲۲ اسفندماه امسال با همکاری دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌ها برای ایجاد فضایی امن برای مردم ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌ها، ایجاد بستر امن برای رانندگی مردم، مدیریت حوادث ترافیکی و افزایش سرعت رسیدگی به تصادفات با همکاری سایر دستگاه‌های استان است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: پلیس با اجرای طرح زمستانه به خدمت رسانی به مردم با همکاری، دستگاه‌های خدماتی و امدادی، ارائه خدمات هماهنگ با سایر دستگاه‌ها، بالا بردن قدرت سرویس دهی به مردم، ایجاد بستر مناسب برای سفرهای مردم و کاهش تصادفات و خسارت‌ها می‌پردازد.

وی گفت: در اجرای طرح زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی بیش از هزار و ۲۰۰ پلیس و نیروهای امدادی و خدماتی با بکارگیری ۳۷۵ خودرو در جاده‌های این استان فعالیت می‌کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در اجرای این طرح ۳۶ پایگاه امدادی و ۲ فروند بالگرد نیز با پلیس همکاری لازم را برقرار می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار