فرماندار قم مطرح کرد
فرماندار قم گفت: امسال باید کارها در دهه فجر متفاوت تر از سال‌های گذشته باشد و نباید در دهه فجر سال جاری کارهای سال‌های گذشته را تکرار کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 15 December 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برگزاری جشن‌های سروستان در استان قم اظهار کرد: این جشن‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود و روز گذشته شاهد برگزاری این جشن در شهر کهک بودیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف استان قم باید آرشیو افتتاحیه‌های خود را در طول سال‌های مختلف در اختیار صدا و سیما بگذارند تا برنامه‌هایی برای بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه اخیر تولید شود.

فرماندار قم افزود: امسال باید کارها در دهه فجر متفاوت تر از سال‌های گذشته باشد، نباید در دهه فجر سال جاری کارهای سال‌های گذشته را تکرار کنیم.

سیار نظام جمهوری اسلامی را یک نظام مردم سالار دانست و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 35 انتخابات در کشور برگزار شد و امکان برگزاری یک نمایشگاه از آرشیو انتخابات برگزار شده در قم وجود دارد.

برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم

سید رضا طباطبایی در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم حضور مدیران در نقاط روستایی استان قم اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان باید براساس دستور سرپرست استانداری در نقاط حاشیه ای شهر قم و روستاها حضور پیداکنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف استان قم براساس دستورالعمل وزیر کشور باید به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی برای تخفیف و تقسیط و تسهیل خدمات خود به مردم داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خاطرنشان کرد: نمایشگاهی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دستگاه‌های مختلف در استان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار