تیم سوهان محمد سیما در هفته بیستم لیگ برتر در یک بازی مهیج و نفس‌گیر با نتیجه ۵ بر ۶ مغلوب مس سونگون شد.
کد خبر: ۶۹۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 15 December 2018

به گزارش تابناک قم، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با بازی حساس و چشم‌نواز سوهان محمد سیما و مس سونگون در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان قم دنبال شد.

در این دیدار حساس و نفس‌گیر درحالی‌که سوهان محمد سیما نیمه نخست را با نتیجه 2 بر 1 به پایان برد که درنهایت در یک بازی پایاپای و نفس‌گیر با نتیجه پرگل و نزدیک 6 بر 5 مغلوب شده و فرصت طلایی صعود به رتبه چهارم جدول رده‌بندی را از دست داد.

در این دیدار دل‌نواز، روح ایثاری و محمد کوهستانی هرکدام دو بار و علی‌رضا وفایی نیز یک‌بار برای تیم سوهان محمد سیما موفق به گلزنی شدند، در آن طرف نیز حمید احمدی دو بار و مرتضی عزتی، ابوالقاسم عروجی و سعید نقی هرکدام یک گل برای مس قدرتمند گلزنی کردند.

با این شکست سوهان محمد سیما با دو رتبه سقوط و با 31 امتیاز از 20 بازی خود و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های سن ایچ ساوه و شهروندسازی در جایگاه هفتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

مس سونگون با این پیروزی حساس فاصله خود را با تیم صدرنشین گیتی پسند به دو امتیاز کاهش داد، در حال حاضر گیتی پسند اصفهان با 49 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی بوده و مس سونگون نیز با 47 امتیاز نزدیک‌ترین و خطرناک‌ترین رقیب و مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور سوهان محمد سیما در شیراز به مصاف ارژن می‌رود و مس سونگون نیز میزبان تیم قعرنشین شهرداری ساوه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار