با تصویب هیأت دولت:
استانداران خراسان رضوی، قم، یزد و فارس در جلسه هیئت وزیران تعیین شدند. با تصویب هیأت دولت بهرام سرمست به عنوان استاندار قم معرفی شد. پیش از این مهدی صادقی استاندار قم بود که بازنشسته شد و به جای وی سید محمدرضا هاشمی به عنوان سرپرست عهده دار مسؤولیت در استانداری قم شد.
کد خبر: ۶۹۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 02 January 2019

به گزارش تابناک قم، در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، بهرام سرمست به عنوان استاندار قم تعیین شد.

همچنین در این جلسه علیرضا رزم حسینی به سمت استاندار خراسان رضوی، محمدعلی طالبی به سمت استاندار یزد و عنایت الله رحیمی نیز به عنوان استاندار فارس انتخاب شدند.

سرمست متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که پیش از این و در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را بر عهده داشته است .

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی،‌ سرپرست فرمانداری تبریز، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و نیز مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی است.

آخرین مسؤولیت وی در وزارت کشور مدیرکل سیاسی بود که با توجه به مشمولیت معاون سیاسی وزارت کشور در قانون منع بکارگیری بازنشستگان، وزیر کشور وی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرده بود.

سید مهدی صادقی پیش‌ازاین استاندار قم بود که به‌علت اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان رسماً از سمت خود کناره‌گیری و بعد از وی سید محمدرضا هاشمی به‌عنوان سرپرست استانداری قم انتخاب شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
باسلام ضمن ارزوی موفقیت برای ایشان کاش ازافرادلایق استان فردی انتخاب میشدتادرداشنای مردم ومناطق هشتگانه شهربود
حسینی
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اقای دکتر سرمست را به خوبی میشناسم او سالها در رشته های حقوق و علوم سیاسی در دانشگاهها تدریس نموده و بحمدالله به جایگاهی که لیاقتش را دارد برگشته است .او مدتی است که در وزارت کشور با رحمانی فضلی همکار بوده و مطمنا وزیر شخص تلاشگر و با لیاقتی رابه این سمت معرفی کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار