معاون استاندار قم گفت: استان قم سالانه پذیرای بیش از ۲۴ میلیون نفر زائر و گردشگر بوده که امید می‌رود از ظرفیت‌های مهم گردشگری و خدماتی استان استفاده درستی شود، ظرفیت‌های گردشگری موجود با غفلت و کم لطفی همراه شده است.
کد خبر: ۶۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، سید محمدرضا هاشمی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: استاندار سابق قم انسانی مؤمن و شایسته‌ای بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به حدیثی از یکی از معصومین گفت: امانت‌داری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن یادشده که در قبول مسئولیت‌های مختلف معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

هاشمی قم را خاستگاه مرجعیت و انقلاب دانست و ادامه داد: قم شهر مرجعیت و خاستگاه انقلاب بوده که از ظرفیت بسیار بزرگی برخوردار بوده که با تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌توان از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

وی با تأکید بر وجود وحدت رویه قابل‌توجه در استان قم عنوان کرد: قم ازنظر انسجام، وحدت و صمیمت استانی نمونه و ویژه در سطح کشور بوده که زمینه‌های پیشرفت و ترقی این استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و زائرپذیری استان قم اضافه کرد: استان قم سالانه پذیرای بیش از 24 میلیون نفر زائر و گردشگر بوده که امید می‌رود از ظرفیت‌های مهم گردشگری و خدماتی استان استفاده درستی شود، ظرفیت‌های گردشگری قم مورد غفلت واقع‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار