امروز در قم انجام مي‌شود
فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيما قم در انديشه انتقام يكي از سنگين‌ترين شكست‌هاي فصل جاري ليگ برتر فوتسال ايران امروز برابر تيم حفاري اهواز صف‌آرايي مي‌كنند.
کد خبر: ۶۹۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران امروز 14 تیم حاضر در بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در هفت بازی حساس و تعیین کننده به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که قم میزبان جدال تیم‌های چهارم و ششم جدول است.

در شرایطی که تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر دست نیافتنی هستند و جایگاه آنها در این دو رتبه قطعی شده، اما همچنان بین تیم‌های سوم تا دهم جدول رقابت برای گرفتن 6 سهمیه دیگر مرحله پلی‌آف لیگ بیستم در اوج حساسیت جریان دارد.

در حال حاضر سه تیم 38 امتیازی فرش‌آراء مشهد، حفاری اهواز و سوهان محمد سیما قم بر حسب تفاضل گل در رده‌های سوم تا پنجم جای گرفته‌اند و این سه تیم سخت به دنبال گرفتن رتبه‌های سوم و چهارم رده‌بندی نهایی لیگ برتر برای قرعه بهتر در مرحله پلی‌‌آف این بازی‌ها هستند.

در هفته بیست و چهارم که از ساعت 16 امروز همزمان در هفت سالن به انجام می‌رسد، تیم‌های سوهان محمد سیما و حفاری اهواز در جدالی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این بازی برای تیم سوهان محمد سیما علاوه بر سه امتیاز ارزشمندش از یک جنبه دیگر بسیار حائز اهمیت است، زیرا سوهانی‌ها یکی از شکست‌های سنگین فصل جاری لیگ برتر را در نیم‌فصل نخست برابر تیم حفاری اهواز متحمل شده‌اند و حالا انگیزه زیادی برای جبران آن باخت و انتقام از تیم حفاری دارند.

نماینده فوتسال قم با هدایت حسین صبوری بازیکن اسبق ارم‌کیش قم در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشته است اما در حال حاضر موقعیت خوبی برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول دارد تا در پلی‌آف با قرعه بهترین مواجه شده یا در صورت نیاز به بازی سوم، میزبان رقیب خود باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار