مدیر باشگاه ایثار قم از صعود تیم ایثار قم به مرحله حذفی لیگ بسکتبال با ویلچر و رویارویی با نماینده استان هرمزگان در این مرحله خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، علی خوشرفتار اظهار داشت: مرحله برگشت مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قزوین برگزار شد و نماینده قم توانست با کسب ۳ برد دیگر در این رقابت‌ها تیم صدرنشین گروه خود شود.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر حضور دارد در حالی که این تیم در گذشته یکی از تیم‌های پر افتخار لیگ برتر کشور بود و سابقه ۲ قهرمانی پی در پی در این رقابت‌ها را نیز داشته است.

مدیر باشگاه ایثار قم گفت: در دور برگشت مرحله گروهی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر تیم ایثار قم ۳ بازی برگزار کرد که ابتدا ۷۱ بر ۴۷ تیم هیئت شهر ری را شکست داد، سپس ۶۵ بر ۲۵ تیم هیئت بوکان آذربایجان غربی را مغلوب کرد و در نهایت ۶۳ بر ۳۲ از سد تیم فیروز قزوین گذشت تا به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود.

خوشرفتار بیان داشت: مرحله حذفی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ۲ هفته دیگر به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و حریف تیم قم در مرحله حذفی تیم هیئت هرمزگان است که انتظار می‌رود ایثار بتواند بدون چالش خاصی از سد این تیم عبور کند.

وی عنوان کرد: رشته بسکتبال با ویلچر در سال‌های گذشته همواره در قم رشته‌ای موفق و کلیدی در عرصه ورزش جانبازان و معلولین بوده است و حاصل این فعالیت حضور ورزشکاران قمی این رشته در تیم‌های ملی است و مدال‌های ارزشمندی نیز برای ایران به دست آمده است.

مدیر باشگاه ایثار قم تصریح کرد: در سال‌های گذشته منابع مالی وسیع‌تری در اختیار داشتیم و در آن زمان امکان جذب بازیکنان ملی پوش و پرداخت هزینه‌ها فراهم بود اما در حال حاضر با توجه به کمبودها ترجیح می‌دهیم با هزینه‌های کمتر در لیگ ملی حضور داشته باشیم و البته این شرایط به سود بازیکنان بومی ما نیز هست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار