رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم از دعوت كشتي‌گير جوان و آينده‌دار قم براي همراهي تيم ملي ايران در مسابقات برون‌مرزي 2019 خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، محسن وزیری، اظهار کرد: رضا مردی یکی از استعدادهای نخبه کشتی قم به شمار می‌رود که با پرورش و تربیت صحیح زیر نظر مربیان مجرّب و با دانش کشتی قم، مسیر موفقیت را از رده‌های پایه به خوبی طی کرده و اکنون در تیم ملی جوانان ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: مردی علاوه بر مدال‌هایی که در رده‌های سنی مختلف از مسابقات داخلی کسب کرده، با عضویت در ترکیب تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برون‌مرزی نیز شده و قطعا در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر این کشتی‌گیر در سطح بین‌المللی خواهیم بود.

رئیس هیأت کشتی استان قم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران از امروز زیر نظر کادر فنی به میزبانی هیأت کشتی استان سمنان در شهرستان سیرجان آغاز می‌شود و فرنگی‌کاران 10 وزن در اردو به تمرین می‌پردازند.

وی با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو، بیان کرد: در این اردو کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم حضور دارند و تنها نماینده قم رضا مردی است که در وزن 63 کیلوگرم با دیگر رقبای خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت خواهد کرد.

وزیری با بیان اینکه رضا مردی در وزن 63 کیلوگرم سه رقیب دیگر نیز در کنار خود دارد، عنوان کرد: در این وزن سیاوش منصور از اردبیل، محسن مدهنی به همراه شاهین بداغی از خوزستان دیگر مدعیان عضویت تیم ملی ایران در مسابقات 2019 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا هستند.

وی در پایان اظهار کرد: این تیم به سرمربیگری چهره خوشنام کشتی ایران یعنی حمید باوفا و مربیگری حسن حسین‌زاده، مهرداد اسفندیاری‌فر، ملک‌محمد بویری و روح‌الله دل‌انگیز خود را برای رقابت‌های سال جدید میلادی در سطح قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار