رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام پاراتكواندوكار قم به پيكارهاي 2019 قهرماني مردان جهان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمد پیروزمنش، اظهار کرد: در سال جاری افتخارات زیادی با درخشش ورزشکاران عضو هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین نصیب ورزش قم و کشور شده که از جمله آنها می‌توان به نتایج کسب شده در بازی‌های پاراآسیایی 2018 و فوتبال هفت نفره معلولین قاره کهن اشاره کرد.

وی بیان کرد: در بازی‌های پاراآسیایی 2018 که مهر ماه امسال به میزبانی کشور اندونزی در شهر جاکارتا به انجام رسید و مهمترین رویداد ورزشی قاره آسیا بود، دو ملی‌پوش ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ترکیب تیم‌های ملی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر قهرمان این بازی‌ها شدند و یک ملی‌پوش دیگر ما در ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به مقام قهرمانی آسیا و سهمیه مسابقات جهانی دست یافت.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به اعزام ملی‌پوش پاراتکواندو قم به بازی‌های قهرمانی جهان اشاره و بیان کرد: محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار مطرح قم بعد از کسب تجربه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام بین‌قاره‌ای اکنون آماده اعزام به مسابقات جهانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش پومسه و کیوروگی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران متشکل از برترین‌های این رشته از شانزدهم بهمن ‌ماه به مدت دو روز به میزبانی شهر آنتالیا ترکیه با حریفان خود برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کند.

پیروزمنش با اشاره به اسامی نفرات اعزامی تیم ملی پاراتکواندو ایران به این رقابت‌ها، ابراز کرد: در ترکیب این تیم علاوه بر محمدرضا شعبانی از قم، مهدی بهرامی‌آذر، سعید صادقیان‌پور، سجاد جوان‌بخت، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، احمد نریمانی، اصغر عزیزی، حامد حق‌شناس و محمود جعفرزاده نیز عضویت دارند.

وی با بیان اینکه هدایت این تیم برعهده پیام خان‌لرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است، یاد آور شد: شعبانی از نظر آمادگی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد و امیدواریم یکی دیگر از موفقیت‌های سال 1397 ورزش جانبازان و معلولین قم توسط وی رقم بخورد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به اهمیت کسب مدال از این پیکارها، در پایان تصریح کرد: امتیاز رقابت‌های جهانی پاراتکواندو 10 G است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و دارنده رتبه سوم 36 امتیاز در مسیر به دست آوردن مجوز حضور در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اختصاص خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار