مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم مطرح کرد
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی، ظرفیت بسیار خوبی در استان وجود دارد، باید این ظرفیت را قدر بدانیم و از فعالان در این زمینه در قم حمایت کنیم.
کد خبر: ۷۰۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 07 January 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی در مراسم افتتاحیه همایش آموزش سواد رسانه ای در تالار شهید آوینی با اشاره به لزوم بهره گیری از فضای مجازی اظهار کرد: اکنون دشمن در حال استفاده از فضای مجازی است و ما هم باید براساس کلام قرآن با همه توان در برابر دشمنان بایستیم و از فضای مجازی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید دوره‌های آموزش سواد رسانه ای را در تمامی مساجد برگزار کنیم تا بتوانیم که مساله مدیریت فضای مجازی به داخل خانه‌ها بکشانیم، والدین باید در این دوره‌ها شرکت کنند تا آن‌ها شیوه تعامل با فرزندانشان را بیاموزند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی، ظرفیت بسیار خوبی در استان وجود دارد، باید این ظرفیت را قدر بدانیم و از فعالان در این زمینه در قم حمایت کنیم، ما باید برخورد خوبی با فضای مجازی داشته باشیم.

روحانی با اشاره به لزوم عدم انفعال در فضای مجازی اظهار کرد: این که ما فقط به دنبال سیاست منع در زمینه فضای مجازی باشیم، درست نیست، چنین سیاستی، منفعلانه است، بلکه باید به دنبال مدیریت فضای مجازی باشیم تا موفق شویم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم ادعای پیروزی در زمینه فضای مجازی داشته باشیم، مگر اینکه مدیریتی که رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی مدنظر دارند را اعمال کنیم، باید در زمینه فضای مجازی با تمام قوا وارد شویم و انتظار بیشتری از مسؤولان فرهنگی قم را در این زمینه داریم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: اکنون فضای مجازی حرف نخست را در زمینه مسائل مختلف اقتصادی و سیاسی و تهاجم فرهنگی می‌زند و همه مدیریت‌ها در فضای مجازی شکل می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار